Welkom op de klantenservice pagina van Kook Factor. Op deze pagina proberen we jou zo goed mogelijk te helpen en te ondersteunen. Heb je vragen of is er iets niet duidelijk? Laat het ons gerust weten.
Online bestelproces
Regeltjes
Om alles lekker strak en transparant te houden hebben wij een paar regels. Lees ze hieronder:
Wil je een bestelling retourneren? Log in op je account waarmee je een bestelling hebt geplaatst en navigeer naar je bestellingen. Klik vervolgens op de knop om een retouraanvraag in te dienen. Zie je geen knop? Neem dan contact op door een mail te sturen naar info@kookfactor.nl
Over Kook Factor
Kook Factor is een onderdeel van Alt Online, gevestigd te Sassenheim.
KVK: 78094399
E-mailadres: info@kookfactor.nl
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Het is helaas niet mogelijk om ons telefonisch te bereiken. Daar is ook bewust voor gekozen. Dat betekent uiteraard niet dat dat wij niet te bereiken zijn. Wij zorgen er voor dat je vragen per mail of via een ingevuld contactformulier direct wordt opgepakt door de juiste persoon. Zo zorgen wij voor een fijne klantenservice met hoge kwaliteit.
Alle bestellingen geplaatst voor 21:00 worden de daaropvolgende werkdag opgehaald door PostNL en een dag later afgeleverd bij de door jou gekozen adres.
Uiteraard is het mogelijk om je bestelling te retourneren. Retouren zullen in het retourproces opgenomen worden indien deze:
a- Voldoende gefrankeerd zijn.
b- In de originele verpakking zitten (indien redelijkerwijs mogelijk).
c- Slechts uitgepakt zijn in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen.
d- Niet beschadigd zijn door de klant zelf.
e- Ongebruikt zijn (wegens hygiënische redenen letten wij hier streng op).
Je kunt eenvoudig een retouraanvraag indienen door in te loggen op je account en naar je geplaatste bestellingen te navigeren. Vervolgens is het mogelijk om een via de knop een retouraanvraag in te dienen. Zie je geen retourknop staan? Neem dan contact op via info@kookfactor.nl